Pasaulio dietos


Žalioji dieta

Kai kurie amerikiečių dietologai siūlo pakankamai savotišką dietą.

1

Reikia valgyti tik žalios spalvos vaisius bei daržoves, nes šie dietologai yra įsitikinę, kad žalia spalva skatina lieknėjimą.

Sunku garantuotai tvirtinti, teisūs jie ar ne, tačiau akivaizdu, kad tokia dieta nepakenks. Juk žali obuoliai, kiviai, kriaušės, agurkai, avokadai, brokoliai, kopūstai, paprika, porai, rūgštynės, špinatai, svogūnai, salierai, šparagai, žirniai, aguročiai, želmenys, salotos ir kt. žaliaspalviai vaisiai bei daržovės  yra labai naudingi sveikatai.



Žalumynų iškrovos diena

Kartą per savaitę per pusryčius suvalgykite saujelę žalumynų – petražolių, krapų, svogūnų bei česnakų laiškų, gelsvės ar salotų lapų. Nebūtina turėti visų išvardintų žalumynų, svarbu, kad sudėtyje būtų petražolių.

1

 

Suvalgius ryte žalumynų, tą dieną laikykitės specialios dietos: valgykite pagal sezoną turimas šviežias uogas (braškes, avietes, bruknes, šermukšnius, putino uogas) arba šviežius sultingus vaisius  bei daržoves. Taip maitinamosios išvalysite kraują bei limfą.



Dieta pagal mėnulį

Dietos orientavimas pagal mėnulio fazes

Nuo seniausių laikų žmonės pastebėjo dangaus kūnų įtaką gamtai ir gyvenimui. Vienas iš labiausiai mus veikiančių dangaus kūnų yra artimiausias mums - mėnulis. Dangaus skliaute Saulė ir Mėnulis atrodo vienodo dydžio, nors nakties šviesulys yra 400 kartų mažesnis už Saulę ir 400 kartų artimesnis Žemei. Mes matome tik vieną Mėnulio pusę, pats jis šviesos neskleidžia – tik atspindi Saulės šviesą. Mėnulis skrieja aplink Žemę elipsine orbita: tai priartėja prie jos, tai nutolsta. Iš Žemės mes stebime keturias šio proceso fazes – jaunatį, priešpilnį, pilnatį ir delčią. Ta pati fazė kartojasi kas 29,5 paros.

menulis

Dar mūsų močiutės žinojo, kad augalus, kurie derlių brandina virš žemės, reikia sėti esant jaunačiai, o šakniavaisius, kurių derlius tarpsta žemėje, geriau sodinti, kai Mėnulis dyla. Gamtos ciklais ir mėnulio ciklais ir šiandien vadovaujasi visi žemdirbiai, norintys išauginti gerą derlių. Mokslininkai yra patvirtinę ir mėnulio įtaką vandens judėjimui, potvyniams. Turint omeny, kad mūsų organizmo didesniąją dalį sudaro vanduo, lengvai galime suvokti, kad mūsų organizmas taip pat yra smarkiai įtakojamas mėnulio judėjimo. Keturfazis Mėnulio ciklas padeda suvokti emocijų kaitą, instinktų proveržius, gyvybiškumo potvynius ir atoslūgius, nors europiečiai  Mėnulio kalendorių labiau pritaikė ne dvasinėms, o praktinėms reikmėms. Jei pavyktų iš kartos į kartą perduodamas senolių žinias prisiminti, išmoktume gyventi Mėnulio, vadinasi, ir gamtos ritmu.

Čia mes pateikiame informaciją apie šio dangaus kūno įtaką mūsų kasdienei mitybai ir ne tik jai. Jūs galite periodiškai užsukti ir lengviau susiorientuoti, kaip sveikiau valgyti, ar kada pradėti ir kada baigti svorio didinimo ar mažinimo, sveikatingumo procedūras, remiantis mėnulio ciklu.

Skaityti daugiau…



Žarnyno veiklos pagerinimui

Sveika dieta žarnynui normalizuoja apykaitos produktus, pagerina organo darbą. Laikykitės dietos 10 dienų ir turėsite sveiką žarnyną, o dėl to pagerės apykaitos procesai, numesite 5 – 7 kg.

1

Dietos metu reikia vartoti vitaminą C, gerti kaip galima daugiau mineralinio negazuoto vandens.
Sveiko žarnyno dietoje laikykitės pagrindinės taisyklės – nevartokite cukraus, druskos, gazuoto vandens, duonos.

1 ir 2 dieną visiškai alkani, pasistenkite išsilaikyti su žaliais obuoliais, o vakare išgerti puodelį arbatos su šaukštu medaus.

3 diena.
Pusryčiai: avižinių dribsnių košė, išvirta ant vandens be druskos ir cukraus, stiklinė mineralinio vandens.
Pietūs: 200 g virtos jautienos, pomidoras.
Vakarienė: 200 g virtų ryžių (galiam truputį sojų padažo), puodelis arbatos su citrina.

4 diena.

Pusryčiai: avižinių dribsnių košė, puodelis kavos.
Pietūs: du obuoliai, skiltelė citrinos.
Vakarienė: obuolys ir apelsinas. Skaityti daugiau…



Žuvies dieta

Visiems žuvų mėgėjams pristatome žuvies dietą. Tam, kad per 10 dienų sulieknėtume iki 6 kg, jums reikia laikytis visų maisto vartojimo taisyklių ir paisyti mūsų rekomendacijų.

Prabudus, išgerti didelį puodelį negazuoto vandens.

1

Pusryčiai: 2 puodeliai arbatos (geriausia žaliosios), 1 arba 2 kiaušiniai (minkštai virti, kietai virti, kiaušinienė), 1 arba 2 indeliai jogurto arba lėkštę liesos varškės, vaisiai.

11 valandą: stiklinė vandens. Iš pradžių suvalgykite ½ žuvies (125 g), kad pažabotumėte apetitą ir prasidėtų virškinimas. Baikite valgyti žuvį, pakaitomis su virtomis daržovėmis. Užkaskite nevirtomis daržovėmis. Baigti geriausia vaisiais. Druskos dėti kuo mažiau, būtinai pipirus, česnakus, svogūnus, kalendas, bazilikus, prieskonius.

Pietūs: 2 didelės stiklinės vandens prieš valgį. Po valgio 2 valandas negerti. 250 g žuvies (keptos, virtos, užkeptos folijoje – svarbiausia, be riebalų) arba jūros produktų. Garnyras – žaliųjų salotų lapai, nevirtos arba virtos, mažai krakmolo turinčios daržovės (paprika, agurkai, cukinijos, Briuselio kopūstai, brokoliai, ankštinės pupelės) be aliejaus, arba su liesu jogurtu, prieskoniniais žalumynais, arba citrinos sultimis. 1-2 jogurto indeliai arba liesa varškė.

17 valandą: didelė stiklinė vandens. Per dieną reikia išgerti nemažiau 1,5 l vandens.

Vakarienė: tokia pati, kaip pietūs, tik įvairesnė. Kaitaliokite karštą ir šaltą, žuvį ir jūros produktus, keptą ir pagamintą garuose. Žaiskite su daržovių spalva.

Prieš miegą: išgerkite puodelį arbatos lieknėjimui.

Tokia dieta gali būti pavadinta „žuvies“, kaitaliokite ją su tokia pat tik mėsos dieta. Dietos trukmė – 10 dienų.