Daktaro Haaso aktyvumo dieta

1

Pasak šios dietos autoriaus, amerikiečių dietologo Roberto Haaso, ji taikoma ne tiek norint sulieknėti, kiek siekiant palaikyti puikią fizinę formą, paskatinti protinį aktyvumą ir padidinti savo intelektualines galimybes. Iš pradžių manyta, kad ja apskritai naudosis tik sportininkai.

Pirmoji pakopa

Pirmoji šios dietos pakopa būtina tiems, kurių kraujyje užfiksuotas padidėjęs cholesterino lygis. Šiems žmonėms rekomenduojami tokie produktai:

• Bulvės
• Avižiniai dribsniai
• Virti makaronai
• Sumažinto riebumo pienas ir jo produktai
• Vištiena
• Žuvis
• Vaisiai ir daržovės, salotos be riebaus padažo Continue reading

Daržovių dieta

1

Daržovių dietą geriausia naudoti daržovių sezono metu, kuris tęsiasi vieną mėnesį, tačiau galima ir ilgiau, jei į racioną įtrauksime angliavandenius bei baltymus.
Svorio numetimas nuo 3 iki 6 kg.

Daržovių dieta

Dienos daržovių norma 1,5 kg.

Rekomenduojami produktai:
– šviežios daržovės (morkos, aguročiai, žaliosios pupelės, agurkai, salotos, moliūgas, bulvės, žalumynai)
– švieži vaisiai (obuoliai)
– neriebus pienas, jogurtas, kefyras, grietinė, varškė
– avižiniai arba kukurūzų dribsniai
– ruginė arba grūdų duona

Apytikslis valgiaraštis vienai dienai:

1-mieji pusryčiai – salotos ir trintų morkų, avižinių ir kukurūzų dribsnių, užpiltos neriebiu pienu. Continue reading

Deguonies dieta: taisyklingai kvėpuojame ir lieknėjame

1

Ši dieta nėra tokia, kaip daugelis, kurių paskirtis reklamuoti svorio mažinimo programą. Viena svorio mažinimo paslapčių, laikantis taisyklingo maitinimo sąlygos, yra taisyklingas kvėpavimas. Apie tai pasakoja Pjeras Luidži Rossi, racionalaus maitinimo specialistas ir Sienos universiteto dietologijos docentas.

Jo moksliškai pagrįsti samprotavimai yra pakankamai paprasti. Jei neužtikrinsime būtino deguonies pritekėjimo į organizmo ląsteles, metabolizmas sulėtėja, ir mes nesudeginame riebalų (vieno riebalų gramo sudeginimui reikia dviejų litrų deguonies). Tokiu būdu, kad išvengtume augančių kilogramų arba numestume juos laikantis sveikų maitinimosi įpročių, reikia išmokti kasdien taisyklingai kvėpuoti, ypač ilgalaikių pasivaikščiojimų metu. Šiuo požiūriu golfas yra labiausiai rekomenduojama veiklos rūšis. Continue reading

Dieta kūdikiui pradėti

1

Gamta taip jau sutvarkė, kad kūdikiai į šį pasaulį pasibeldžia ir planuotai, ir visai netikėtai. Vienoms šeimoms džiugią staigmeną pateikia „netyčiukai“, o kitoms likimas leidžia kruopščiai planuoti šeimos pagausėjimą ir jam atsakingai ruoštis.

Jei jūs kaip tik svarstote apie savo pasirengimą šeimos gausinimui ir ketinate skrupulingai pasirengti naujos gyvybės užsimezgimui, tikriausiai norite savo organizmą kuo geriau parengti permainoms. Taigi dieta, paruošianti kūną naujajai pradžiai – kaip tik jums.

Būsimosios mamos meniu

• Svarbiausia sąlyga jūsų pasirengimui tapti mama – kuo mažiau nervintis. Todėl kasdien išgerti ramunėlių arbatos puodelį būtų kaip tik tai, ko reikia – šis ritualas padės jums atsipalaiduoti bei sustiprins organizmo atsparumą stresams.

• Laikantis įprastos dietos vakarais rekomenduojama nebevartoti angliavandenių. Tačiau jei ketinate pradėti kūdikį – netgi labai patartina vakarais suvalgyti lengvą užkandį, kuriame būtų šių medžiagų. Tai atpalaiduos jūsų kūną ir sudarys sąlygas geresniam miegui. Continue reading

Dieta pagal gėlių horoskopą

1

Mums jau įprasta save laikyti Gyvate, Triušiu ar Drakonu. Mes žinome, kokie produktai naudingi Mergelėms, o kokie – Skorpionams. Pasirodo, kiekvienas mes turime dar ir gėlę. Susigaudyti astrologinės floros pasaulyje mums padės gėlių horoskopas.

Sausio 1-10
Geltonasis gencijonas. Jus traukia viskas, kas neįprasta, mįslinga. Jums tinka ir rinktinės dietos, kurių pagrindą sudaro egzotiški produktai. Neverta aplinkiniams pranešti, jog nusprendėte sulieknėti: telieka tai jūsų paslaptis.

Sausio 11-20
Dagys. Jums atrodo, kad į jus kreipia mažai dėmesio, ir dėl to dažniausiai kaltinate savo išorę. Jei esate įsitikinę, kad atsikračiusi keleto kilogramų tapsite patrauklesne, pasirinkite pačią paprasčiausią natūralių produktų dietą.

Sausio 21-31
Šlamutis. Jūs kukli, tačiau esate madinga, visuomet stengiatės atrodyti paprastai, bet elegantiškai. Išsaugoti kūno formas jums padės iškrovos dienos (kartą per savaitę) ir sportas.

Vasario 1-10
Amalas. Jūs lengvai einate per gyvenimą, stengdamasi apie nieką nesusimąstyti. Būkite atsargi: sveikatai kenkia lengvabūdiškumas. Pasaugokite save: atsisakykite nuo tokių užkandžių kaip „hot dogai“ ir vėlyvos vakarienės. Suraskite jums tinkančią sporto šaką ir pasportuokite bent kartą per savaitę. Continue reading