Silvio Berluskoni dieta

Italijos ministro pirmininko Silvio Berluskoni asmeninis gydytojas, profesorius Skapaninis rekomenduoja šią hiperproteininę dietą visiems, kas nori numesti viršsvorio.

1

Pirmoji diena: vanduo litrais ir vaisiai.

Nuo antros iki devintos dienos: nei alkoholio, nei duonos, nei makaronų, tik proteino turintys produktai, turintys didžiausią molekulinį svorį. Ketvirtą dieną organizme pradeda degintis riebalai. Po to seka dvi savaitės atskiro mitybos režimo. Fiziniai pratimai, įskaitant 20 bėgimo minučių. Po to seka antrasis ciklas. Per mėnesį galima numesti 7 kilogramus. Taip pat gydytojas pareiškia, kad Berluskoni geria raudonųjų apelsinų sultis. Jos puikiai tinka, kad išvengtume smegenų senėjimo, derinyje su augaliniu aliejumi ir jogurtu su biopriedais.

Produktai, turintys proteino

Labai daug (daugiau nei 15 g) – sūriai, neriebi varškė, gyvūnų mėsa, vištiena, dauguma žuvų, soja, žirniai, pupelės, riešutai.

Daug (10-15 g) – riebi varškė, kiauliena, dešros, uogienė, dešrelės, kiaušiniai, manų kruopos, grikiai, avižos, kviečiai, kvietiniai miltai.

Vidutiniškai (5 – 9,9 g) – ruginė ir kvietinė duona, perlinės kruopos, ryžiai, žalieji žirneliai.

Mažai (2 – 4,9 g) – pienas, kefyras, grietinė, ledai, špinatai, žiediniai kopūstai, bulvės.

Labai mažai (0,4 – 1,9 g) – daržovės, vaisiai, uogos, grybai.

Skani ir efektyvi dieta

Kartais dietos prireikia ne tik norint kardinaliai pasikeisti. Daugeliu atvejų tereikia numesti vos du – tris kilogramus ir sutvirtinti raumenis. Todėl griežtas dietas iš karto atmetame. Juk maistas – geriausias vaistas.

Pirmiausia reikia tiksliai nustatyti, kiek kilogramų jūs norėtumėte numesti. Jeigu daugiau nei penkis, ši dieta nepadės. Jeigu per kurį laiką pasitaisėte tik vos vos ir norite sugrįžti prie buvusio svorio, jums reikėtų pasikliauti žemiau pateiktais patarimais.

Bet kokios, tame tarpe ir šitos dietos esmė ta pati – pakankamai kaloringi pusryčiai ir pietūs, ne tokie kaloringi priešpiečiai ir visiškai lengva vakarienė. Turėsite laikytis šių taisyklių ir dar į racioną įtraukti kai kuriuos ypatingus produktus. Jie padės sureguliuoti virškinimą ir įsisavinti visas maisto medžiagas. Šiems produktams priskiriamas kefyras (ne mažiau nei dvi – trys stiklinės per dieną), šviežių kopūstų ir obuolių salotos, pagardintos staliniu šaukštu citrinų sulčių ir gerinančios žarnyno peristaltiką bei didinančios apetitą, ir žalioji arbata (patikimas pagalbininkas kovojant su toksinais ir šlakais). Neišsiversite ir be taip vadinamo „grožio gėrimo“ – stiklinės karšto vandens su staliniu šaukštu citrinų sulčių. Vandenį reikia gerti kiekvieną rytą dar nevalgius. Visa tai turėtumėte įtraukti į kasdieninį savo racioną.

Meniu pavyzdys visai savaitei:

Pusryčiai: bet koks vaisius, puodelis kavos arba arbatos. Jeigu pusryčiams nevalgote nieko saldaus, į gėrimą galite įdėti vieną arbatinį šaukštelį cukraus. Paskui suvalgykite jogurto, galima suvalgyti kiaušinį, kelis gabalėlius rupaus malimo juodos duonos su uogiene arba medumi.

Pietūs: lėkštė daržovių sriubos arba vištienos sultinio be vištos ir, žinoma, be vištos odelės, arba bet kokia žuvienė. Svarbiausia, kad nebūtų riebu. Antram patiekalui – maža lėkštė virtų ryžių ir nedidelis gabalėlis žuvies, vištos arba mėsos, keptos folijoje. Desertui galite valgyti bet kokių vaisių, o tris kartus per savaitę galite pasimėgauti bet kokiu saldumynu.

1

Nukrypimas. Dietiniams ir gana naudingiems saldumynams priskiriami traškučiai su aguonomis, zefyrai, pastilės ir marmeladas, kuriuose yra obuolių pektino. Tačiau tai ne priežastis lepintis jais kiekvieną dieną – kitaip tai jau bus ne dieta.

Vakarienė: bet kokių daržovių salotos su nedideliu kiekiu augalinio aliejaus ir žalumynų, dvi keptos bulvės arba grikiai. Einant antrai dietos savaitei, galima suvalgyti porą gabaliukų mėgstamo, nors ir pakankamai kaloringo sūrio, o kartą per savaitę – netgi ko nors kepto, pavyzdžiui, vištienos be odelės arba mėsos be riebalų. Valgyti reikia nedidelėmis porcijomis, bet reguliariai, nes valgant tik vieną kartą per dieną organizmas bando sukaupti atsargas riebalų pavidalu.

Gera, juoda kava naudinga virškinimui, bet suardo kai kuriuos vitaminus, tarp jų ir vitaminą C. Jos galima gerti, bet tik vieną kartą per dieną. Savaitės tvarkaraščio keisti negalima – viena diena yra iškrovos diena, kai pusryčiams, pietums ir vakarienei reikia valgyti vienos rūšies produktus. Organizmas praranda daug vandens – nepamirškite mineralinio vandens. Tokiomis dienomis galima valgyti žuvį, bulves, gerti kefyrą, bet skaniausia – valgyti vaisius.

Fruktozę, kurios yra saldžiuose vaisiuose, skrandis pasisavina labai greitai ir kraujyje padidėja gliukozės kiekis, o sotumo jausmas ateina vėliau. Kilogramą vaisių reikia padalinti porcijomis ir suvalgyti per visą dieną. Tam idealiai tinka obuoliai, kriaušės, ananasai, kiviai, vynuogės. Tiesa, rūgščių veislių obuoliai klastingi – jie tik sužadina apetitą.

Ištikimi pagalbininkai iškrovos dieną – paprasčiausios bulvės. Virkite jas su lupenomis, kitaip prarandama baltymų. Pietums reikėtų suvalgyti apie 300g bulvių su trupučiu augalinio aliejaus ir žalumynų, vakarienei tokią pačią porciją užpilkite stikline lieso jogurto.
Ryžių dienos, kai pusryčiams reikia suvalgyti 200g ryžių su cinamonu ir cukrumi, pietums – su žalumynais, o vakarienei – su apelsinų sultimis, yra ypatingai efektyvios, jei vargina celiulitas (jis gali atakuoti ir net labai plonas merginas). Likusias dienas laikykitės pagrindinės dietos, apie kurią jums papasakojau.

Gerkite kuo daugiau vandens, bet nesižavėkite sultimis, nes jose gali būti daug jums visai nereikalingo cukraus. Kai pasieksite pageidaujamą svorį, pasilepinkite mėgstamu patiekalu, tik nepersistenkite. Būtinai 2 – 3 kartus per savaitę apsilankykite sporto salėje. Pirmenybę teikite ne treniruokliams, o aerobikai – jėgos, šokio aerobikai, stepui. Aerobika delikačiai suformuoja raumenis. Optimalų rezultatą įmanoma pasiekti per tris savaites, nors tai, tiesa, yra individualu.

Skirtingoji dieta (1200 kcal)

Apima angliavandenius, baltymus, riebalus ir vitaminus. Ji nelabai sunki, ir jos galima laikytis gana ilgą laiko tarpą.

Pusryčiai: stiklinė apelsinų sulčių.

Antrieji pusryčiai: obuolys arba kriaušė.

Pietūs: 80 g makaronų, 80 g pomidorų, 100 g šviežių daržovių (pridėti pagal skonį aliejaus, druskos ir citrinos), 100 g virtų bulvių, stiklinė balto vyno.

1

Skubios dietos

Jei nusprendei sulieknėti greitai, atsimink – greitos dietos lieknėjimui neturi ilgalaikio poveikio. Prarasi kelis centimetrus liemens srityje, tačiau po šventinio pobūvio jie sugrįš atgal. Efektyviausiomis laikomos angliškos dietos.
Tokios dietos leidžia organizmui atsikratyti nereikalingais skysčiais ir nedideliu riebalų kiekiu.

1

Kiaušinių-medaus dieta naudojama dvi dienas. Svoris sumažėja 1,5 kg.

Pirmoji diena: pusryčiai: du trynius ir arbatinį šaukštelį medaus suplaukti maišikliu, puodelis kavos arba arbatos su citrina.
Pietūs: trynis su medumi, 90 g sūrio, kava arba arbata su cukrumi.
Vakarienė: puodelis skaidraus sultinio su gabalėliu ruginės duonos, trynis su medumi, obuolys, kriaušė arba apelsinas, arbata su citrina.

Antroji diena: pusryčiai: trynis su medumi, gabalėlis ruginės duonos, kava arba arbata su citrina.
Pietūs: trynis su medumi, 150 g žuvies, paukštienos arba mėsos, 3 valgomieji šaukštai virtų kopūstų arba špinatų, arbata su citrina arba kava.
Vakarienė: trynis su medumi, 90 g sūrio, gabalėlis ruginės duonos, arbata su citrina.

Dieta „Kiaušiniai ir greipfrutai“: per tris dienas svorio sumažėjimas 1,5 kg.

Pusryčiams, pietums ir vakarienei – pusė greipfruto, 2 kietai virti kiaušiniai, gabalėlis ruginės duonos, kava arba arbata su citrina.

Dieta „Daržovių diena“

Pusryčiai: stiklinė daržovių sulčių, keturi iškepti pomidorai, juodoji kava arba arbata su citrina.
Pietūs: žaliosios salotos arba agurkų, žalių svogūnų salotos, kava arba arbata su citrina.
Vakarienė: virtos arba troškintos daržovės – kopūstai, špinatai su nedideliu citrinos sulčių kiekiu, arbata su citrina.

Dieta „Vaisių diena“

Pusryčiai, pietūs ir vakarienė: vaisių salotos (greipfrutas, apelsinas, obuolys), kava arba arbata su citrina.

Sofi Loren trijų dienų dieta

Legendinė Sofi Loren, sulaukusi 66 metų, puikiai įrodo, kad galite numesti svorį, neatsisakant makaronų, jei, be abejo, juos mėgstate.
– Viskuo, kuo grožitės, esu dėkinga spagečiams, – sako žymi italų aktorė, kuri esanti 173 cm ūgio sveria apie 60 kilogramų.

1

Jos teigimu, žmonės nuolat jos klausia, kaip jai pavyksta išlaikyti formą, kokios dietos ji laikosi.
– Taip, dievinu makaronus – aiškina ji ne be pasididžiavimo, – ir valgau juos beveik kiekvieną dieną. Tai pakankamai sveikas maistas, ypač kai jie patiekiami su pomidorais ar padažais daržovių pagrindu. Ponios Loren nuomone, pagrindinė jos efektyvios ir naudingos dietos paslaptis – nevaroti pernelyg daug kalorijų per vieną prisėdimą ir kontroliuoti porcijų dydį. Vietoje to, kad piktnaudžiautumėte sūrio arba grietinės padažais, geriau suvartoti spagečius su padažu, turinčius mažai riebalų.

Sofi Loren trijų dienų dieta

Pirmoji diena

Pusryčiai: 170 g apelsinų sulčių; kietai virtas kiaušinis.
Pietūs: bet kokių daržovių salotos su 60 g supjaustytos kalakutienos ir neriebiu sūriu, padėtu ant salotų lapų.
Vakarienė: 115 g makaronų su krevetėmis pagal skonį; špinatų salotos su mažai kaloringu užpilu.
Desertas: 1 obuolys.

Antroji diena

Pusryčiai: puodelis stambaus malimo grūdų su liesu pienu.
Pietūs: šviežių vaisių salotos ir pusė puodelio spaustos varškės.
Vakarienė: 115 g spagečių su kukuliukais iš liesos kalakutienos; salotų lapai sumaišyti su liesu užpilu.
Desertas: 1 kriaušė.

Trečioji diena

Pusryčiai: pusė sūdyto riestainio su neriebiu sūriu.
Pietūs: 115 g žaliųjų salotų su virta vištiena.
Vakarienė: 170 g lakštinių iš neriebaus sūrio, daug salotų iš įvairių žalumynų su liesu užpilu.
Desertas: 2 persikai.