Balerinų dieta

1

– 1 maisto porcija turi būti padalinta 2 kartams;
– sriubos – tai savarankiškas maistas, nevalgomas su kitu maistu;
– per vieną maitinimą nederinti žuvies ir mėsos, nes ta skirtingi baltymai;
– vartoti pieno produktus su minimaliu riebalų kiekiu, t.y. renkantis pieną arba produktus, teikti pirmenybę normalizuotam pieno produktui, ir, esant galimybei, skiesti tokį pieną ledu;
– pašalinti iš maitinimosi majonezą ir parduotuvių, o negalint gyventi be jo, gaminti savarankiškai be trynių ir druskos  ir į paruoštą padažą įdėti 1/3 nuriebinto jogurto;
– nevartoti druskos gaminant maistą, o stengtis pakeisti ją prieskoniais arba sojos padažu, lašinant jį ant paruošto patiekalo į lėkštę;
– gerti ne vėliau nei 30 minučių iki valgio, ir ne anksčiau nei valandą po valgio;
– na ir, be abejo, 1,5 – 2 litrai mineralinio negazuoto vandens per parą (mūsų klimato sąlygomis).

Baltoji dieta

Ši dieta jums leis per dvi savaites numesti nuo trijų iki aštuonių kilogramų. Tačiau įvertinkite, kad jeigu po to vėl pradėsite maitintis, kaip anksčiau, o ypač didelėmis dozėmis vartoti cukrų, druską, alkoholį, miltinius ir konditerijos gaminius, buvusį svorį susigrąžinsite labai greitai. Ši dieta tinka tais atvejais, kai jums reikia skubiai numesti kelis kilogramus.

Svarbiausia šioje dietoje – būtina laikytis tikslios sekos. Ir nepainiokite dienų, nes tik tuo atveju vyksta medžiagų apykaitos pasikeitimas.

Naudokite tik tuos produktus, kurie išvardinti dietoje. Nedarykite niekam išimties, net vienam saldainiui arba sūrio gabalėliui. Produktų kiekis varijuoja priklausomai nuo individualios ištvermės. Negalėsite suvalgyti pusę vištos – išvirkite ketvirtį, tris dideles virtas morkas galima pakeisti dviem, didelį agurotį – mažu. Per dieną gerkite virintą arba mineralinį vandenį, ne mažiau 1,5 litro. Sunkiausios dienos ateis tada, kai atsiras noras mesti dietą – 3-čią, 4-tą, 5-tą dieną bei paskutines – lemiamas tris dienas. Tada noras ką nors suvalgyti taps įkyria idėja. Pasistenkite nukreipti savo dėmesį į darbą arba namų reikalus ir gerkite daugiau šilto vandens. Svarbiausia – nepasiduoti. Prisiminkite jau praėjusias sunkias dienas! Kuo didesnis skirtumas tarp normalaus ir realaus svorio, tuo daugiau svorio prarandate.

DIETĄ REKOMENDUOJAMA PAKARTOTI PO DVIEJŲ METŲ, BET NE ANKSČIAU. Continue reading

Bananinis gėrimas

Geriant dvi dienas galima numesti iki 3 kg. Ekstrinė dieta prieš svarbų įvykį.

Sumaišyti sultis iš:

2 apelsinų, 1 citrinos, susmulkinto vieno banano, 1 arbatinio šaukštelio medaus. Gėrimą padalinti į 4 dalis, kurias gerti dienos bėgyje.

Papildomai galima: kavos puodelis arba arbata. Vanduo.

DUKANO DIETA

Trumpai apie dukano dietą. Jei kas susigundysite mityba pagal Dukaną trumpai aprašau nuo ko pradėti laikytis šios dietos.

Dukano dieta

Dukano dieta

Dukano dietos yra 4 etapai:
1. Dukano Ataka.
Dukano atakos metu galima valgyti tik liesus baltyminius produktus (be ribojimų), arbatą, kavą, cukrų pakeiskite saldikliais, naudokite mažiau druskos.
2. Dukano Kruizas.
Dukano Kruizo metu reikia vieną dieną valgyti tik baltymus, o kitą tik baltymus ir daržoves.
3. Perėjimas palaipsniui į normalią mitybą
Per dieną galite suvartoti vieną vaisių, sveriantį iki 200 g (išskyrus bananus, vyšnias, vynuoges, braškes ir riešutus, nes juose yra daug cukraus).
Per dieną galite suvalgyti vieną riekelę juodos duonos.
Per dieną galima suvartoti 40 g sūrio.
Per savaitę galima suvartoti 2 porcijas krakmolingo maisto po 200 g.
Du kartus per savaitę galite pasilepinti tais produktais, kurie jums patinka. Porcijos turėtų būti mažos ir persivalgyti griežtai draudžiama.
Bent pusvalandį skirkite fiziniam darbui.
4. Valgymas visko.

Bananų – pieno dieta

1

Efektyvi palaikanti dieta, tinkanti po didelio svorio netekimo. Leidžia išsaugoti turimą svorį ir palengvina perėjimą nuo griežtos dietos prie normalios mitybos.

Ji ganėtinai tausojanti, todėl jos galima laikytis kiekvieną mėnesį.

2 dienas iš eilės suvalgykite po 2 bananus ir išgerkite po 2 stiklines pieno.