Pasaulio dietos


3 kg per 3 dienas: šlakų pašalinimas, o ne banalus sulieknėjimas

Trijų dienų iškrovos dieta, kurios gali laikytis net nėščios moterys ir maitinančios motinos! Periodiškai po audringų išeiginių ir švenčių mums būtina greitai sulieknėti, pašalinti šlakus ir reabilituotis.

Siūlome trijų dienų iškrovos dietą, kuri padės palaikyti idealų kūno svorį ir reguliariai iš organizmo pašalinti šlakus. Ši dieta remiasi paros badavimo praktika, teisingai jos laikantis rezultatai būna stebinantys. Svarbiausia tai, jog šios paprastos metodikos pagalba galima numesti 3-4kg per 3 dienas, sumažinti skrandį ir įgyti sveiką raudonį. Ši dieta tinka nėščiosioms ir maitinančioms motinoms – tai itin svarbu, jei jūs norite kuo greičiau numesti nereikalingus kilogramus.

Dietos schema: diena įžangai, paros badavimas, diena pabaigai.

1 diena: įžanga į badavimą

Negalima valgyti gyvulinių baltymų (mėsos, paukštienos, žuvies, varškės, jūros produktų ir kt.) ir gyvulinių riebalų (grietinės, kefyro), geriau atsisakyti kruopų ir ankštinių – taip jūsų organizmas geriau pasiruoš kitos paros badavimui ir pradės valytis. Skaityti daugiau…



5 kg per savaitę

Nusibodo būti įmitusiai, nori būti grakšti ir graži. Mano dieta trunka 5 dienas.

1

Pirmoji diena: virti nesūdyti ryžiai, 1 stiklinė….

Antroji diena: 7 vnt. vidutinio dydžio virtų bulvių.

Trečioji diena: obuoliai, daug.

Ketvirtoji diena: 1 kg varškės.

Penktoji diena: sultys arba mineralinis vanduo.

Ištverti sunku, tačiau patvirtinta praktikoje. Po šios dietos reikia valgyti daugiau vaisių bei daržovių, nieko kepto, viską virtą ir taip 2 – 4 dienas. Tam, kad nepriaugtumėte numestų kilogramų.



500 kcal dieta

Dieta griežta, kaip mokyklos mokytoja, bet maistinga, kaip figos. Svorio netekimas be papildomų nuodų – iki 5 kg per savaitę. Tinkama prieš ypatingas progas, kai reikia skubiai numesti vieną kitą “rinkutę”.

1

Pusryčiams – arbata arba kava su cukraus pakaitalu (arba iš viso be cukraus) ir pienu.

Pietums – 100 g neriebios keptos, troškintos mėsos arba virtas liežuvis, arba žuvis. Su žaliomis salotomis be aliejaus, padažų, bet su citrinos sultimis.

Vakarienei – 150 g daržovių be aliejaus, su citrinos sultimis. 4 – 5 džiuvėsiai.

Sunku?

O kam šiuo metu lengva? Tačiau po tokios dietos tikrai taps lengviau, jei svoris jus užspaudė..



Penketuko dieta – paprasta, lengva ir sotu

1

Puikiai pasirūpinęs Holivudo gražuolių Jessicos Simpson, Halle Berry, Evos Mendes ir Benjamino Bratto kūnais žvaigždžių dietos specialistas Harley Pasternak sukūrė 5 faktorių dietą – mitybos planą, leidžiantį nejausti alkio, skatinantį atverti virtuvės duris fantazijai ir tuo pačiu padedantį lieknėti.

Viskas šioje dietoje sukasi apie skaičių 5. Dietos laikomasi 5 savaites, per dieną numatyti 5 valgymai, susidedantys iš 5 komponentų, patiekalai ruošiami ne ilgiau kaip 5 minutes, sudaryti iš ne daugiau kaip 5 ingredientų. Be to, kartą per savaitę ši dieta leidžia pasidaryti „išeiginę“ ir pasmaližiauti tuo, kas kasdien neleidžiama.

Penketuko dieta numato 5 valgymus griežtai nustatytomis valandomis. Jei nesate alkana – galite suvalgyti mažiau. Tiesą sakant, dieta šia gudrybe ir grįsta: jei nesate alkana – rinksitės mažesnę porciją, o valgydama kol dar nespėjote išalkti nejausite ir kankinančio alkio, įprasto daugeliui dietų.

Beje, laikantis šios dietos 5 dienas per savaitę privaloma ir sportuoti. Sporto programa sudaryta iš 5 pratimų, kurių kiekvieną reikia tęsti po 5 minutes. Tokia trumpa mankšta, pasak dietos įkūrėjo – daug naudingesnė, nei dažnai siūloma 90 min. programa 3 kartus per savaitę: juk lengviau yra mankštintis dažniau, bet nepervargti, nei kas antrą dieną nusiplūkti iki devinto prakaito.

Mitybos specialistai vieningai sutaria, kad ši dieta yra sveika ir puikiai subalansuota. Tiesa, nors pats H.Pasternakas ją pristato kaip 5 savaičių mitybos planą, gydytojų nuomone, tokio mitybos ir sporto režimo būtų pageidautina laikytis visą gyvenimą.

Laikantis penketuko dietos principų, kiekviena porcija turi susidėti iš 5 komponentų: baltymų (raumenims), žemo ir vidutinio glikeminio indekso angliavandenių (energijos užtaisui), skaidulų (pasisotinimui), sveikų riebalų (pasitenkinimui) bei nesaldintų skysčių (išvalyti organizmą). Skaityti daugiau…



Pieno (kefyro) dieta

Naudojama esant nutukimui, aterosklerozei, hipertoninei ligai ir cukriniam diabetui su nutukimu, kraujotakos nepakankamumui, nefritams, kepenų ir tulžies latakų ligoms, podagrai, inkstų akmenligei (be fosfaturijos).

1

Po 200 – 250 g pieno, kefyro, rūgpienio (gali būti sumažinto riebalų kiekio) 6 kartus per dieną, viso 1,2 – 1,5 l.