Pasaulio dietos


Tibeto dieta

Tibeto dieta padės jums ne tik sulieknėti, bet ir pagerinti savijautą visumoje. Specialistai dietologai tvirtina, kad Tibeto dieta gali atjauninti organizmą ir prailginti gyvenimą.

Tibeto dieta pagal savo esmę yra pieniška-vegetariška. Joje pateiktus produktus reikia valgyti lėtai, nedidelėmis porcijomis.

Tibeto dietos ypatumas yra tas, kad joje nėra jokios mėsos ir teikiama pirmenybė pagrindinai augaliniam maistui. Savaitės bėgyje reikia jos laikytis, o po to įtraukti į racioną truputį mėsos. Vėliau dietą kartokite. Tibeto dieta rekomenduoja daug vaisių bei daržovių.

1

Pirmadienis

Pusryčiai: puodelis pieno, nedidelis džiūvėsėlis.
Pietūs: 150 g virtų pupų. 200 g pomidorų, paprikos, svogūnų ir petražolių salotų. 1  didelis žalias obuolys arba apelsinas.
Vakarienė: 250 g sutarkuotų baltagūžių kopūstų, užpiltų citrinos sultimis. 150 g bet kokių vaisių, 1 stiklinė mineralinio vandens.

Antradienis

Pusryčiai: 1 stiklinė mineralinio vandens. 1 didelis obuolys.
Pietūs: 200 g virtos žuvies, 200 vaisių (obuolių, kriaušių, slyvų arba kitų vaisių) salotų. 1 apelsinas.
Vakarienė: 250 g aguročių, keptų augaliniame aliejuje, 3 pomidorai, 1 nedidelė riekelė duonos, 1 stiklinė pomidorų sulčių.

Trečiadienis

Pusryčiai: 1 stiklinė pieno, 2 džiūvėsėliai.
Pietūs: 200 g virtų pupelių, 200 g pomidorų, svogūnų, šviežių agurkų ir česnako skiltelių salotų, užpiltų augaliniu aliejumi.
Vakarienė: 200 g virtų, stambiai tarkuotų burokų. 2 obuoliai, apelsinas, nedidelis gabalėlis duonos, 1 pomidoras. 1 stiklinė pomidorų sulčių.

Ketvirtadienis

Pusryčiai: 1 stiklinė mineralinio vandens, 1 nedidelė bandelė.
Pietūs: 250 g virtos žuvies, 200 g bet kokių daržovių salotų, 1 stiklinė natūralių obuolių sulčių.
Vakarienė: 200 g virtų ankštinių pupelių, 200 g nevirtų trintų morkų, užpiltų augaliniu aliejumi ir česnaku. 1 puodelis arbatos ir nedidelis džiūvėsėlis.

Penktadienis

Pusryčiai: 1 stiklinė pieno, nedidelė bandelė.
Pietūs: 200 g. supjaustytų raudonųjų kopūstų, užpiltų citrinos sultimis. 1 stiklinė jogurto, 2 obuoliai.
Vakarienė: 200 g virtos žuvies, 200 g baklažanų, pakeptų augaliniame aliejuje su nedideliu morkų kiekiu. Nedidelis juodos duonos gabalėlis. 1 stiklinė mineralinio vandens.

Šeštadienis

Pusryčiai: 1 stiklinė obuolių sulčių, apelsinas.
Pietūs: 200 g trintų morkų, užpiltų augaliniu aliejumi, 200 g pomidorų, paprikos ir svogūnų salotų. 1 stiklinė mineralinio vandens.
Vakarienė: 150 g sūrio, 2 džiūvėsėliai. 100 g braškių. 1 stiklinė vandens arba du indeliai jogurto.

Sekmadienis

Pusryčiai: 1 stiklinė pieno, 20 džiūvėsėliai.
Pietūs: 250 g virtos žuvies, 250 g baltagūžių kopūstų salotų, užpilų citrinos sultimis, 1 stiklinė mineralinio vandens.
Vakarienė: 200 g virtų pupelių, 100 g sūrio, 250 g bet kokių vaisių, 1 stiklinė mineralinio vandens arba obuolių sulčių.



Tinos Carol arbūzų dieta

Pernai Ukrainai „Eurovizijoje“ atstovavusi dainininkė Tina Carol gali didžiuotis išties nuostabia figūra. Tačiau net ir būdama nepriekaištingos formos dainininkė teigia kartais nejučiomis „pasitaisanti“ vienu kitu kilogramu, kuriuos numesti norėdama griebiasi savo mėgstamos arbūzų dietos.

1

Pagrindinis šios dietos principas – valgyti tik arbūzus. Jei alkis vis dėlto neleidžia nurimti, galima suvalgyti 2 riekeles rugių duonos per dieną.

Arbūzus ko valgo 5-6 kartus per dieną. Per parą 10 kūno masės kilogramų turėtų tekti 1 kg arbūzo minkštimo.

Tina Carol sveria apie 55 kg, taigi per parą sau leidžia sukirsti 5,5 kg arbūzų. Dainininkė sakė, jog šios dietos laikosi apie 10 d. – taigi per jas suvartoja kiek daugiau nei pusę centnerio arbūzų. Per tą laiką ji numeta apie 5 kg.



Valomoji dieta „Rudi ryžiai“

Sveiki mielieji tinklalapio lankytojai! Jūsų tinklalapis tiesiog nuostabus ir tokio dietų rinkinio dar niekur nesu mačiusi. Noriu pasidalinti dieta, kurios dar nėra Jūsų tinklalapyje. Su šia dieta aš maždaug 2 kartus per metus darau organizmo valymą jau 3 metų laikotarpyje ir jaučiuosi nuostabiai.

Valomoji dieta „rudi ryžiai“

Per dieną suvalgoma 3 porcijos nevalytų „rudų ryžių“, 100 g vaisių arba sausų vaisių, 300 – 400 g daržovių, 1 arbatinis šaukštelis nerafinuoto alyvuogių aliejaus, truputis natūralaus acto salotoms.

Atsibudus ryte reikia išgerti stiklinę negazuoto mineralinio vandens arba žolelių arbatos (liepžiedžių, ramunėlių, mėtų, beržų, šalpusnio, asiūklių …). Žolelių arbata būtinai turi būti skani, ją reikia gerti mėgaujantis dėl to pasirinkite tai kas patinka.

Ryžiai būtinai turi būti „rudi“. 1 porcija = 60 g sausų ryžių.

Daržovių sultinys: Supjaustyti 300 g daržovių (morka, porai, salierų šaknys, nedidelis svogūnas, maža bulvytė, keletas kopūstų ir bet kokios kitos daržovės). Užpilti 1 litru vandens, užvirti ir virti ant mažos ugnies apie pusę valandos.  Virimo pabaigoje pridėti žalumynus (petražoles, krapus, rozmariną, svogūną, baziliką… ). Perkošti, ataušinti po dangčiu, pastatyti į šaldytuvą. Galima saugoti (šaldytuve) iki 4 dienų, bet geriau gaminti kiekvieną dieną šviežią. Taip pat galima atskiromis porcijomis užšaldyti sultinį. Prieš sultinio vartojimą galima šiek tiek įdėti vandens. Taip pat galima pridėti arbatinį šaukštelį avižų miltų (sumaltus avižų dribsnius).

Daržovių užpylimui naudoti tik kokybišką NATŪRALŲ actą (obuolių arba vyno), nerafinuotą alyvuogių arba riešutų aliejų.

Pirmadienis

Pusryčiai – obuolys, ryžiai su nedideliu trintos citrinos košelės kiekiu ir keletas lašų citrinos sulčių.
Pietūs – daržovių sultinys, žalių salotų arba salierų lapų su žaliu svogūnu salotos  (viskas užpilta kokybišku actu ir nerafinuotu alyvuogių aliejumi), ryžiai su daržo žalumynais, užpilti 1 arbatiniu šaukšteliu nerafinuoto alyvuogių aliejaus.
Vakarienė – daržovių sultinys, ryžiai su morka ir aguročiu (arba salierų šaknimis), paruošti garuose.

Antradienis

Pusryčiai – apelsinas, ryžiai su nedideliu trinto apelsino kiekiu ir 1 arbatinis šaukštelis grietinės.
Pietūs – daržovių sultinys su virtomis daržovėmis ir ryžių porcija.
Vakarienė – daržovių sultinys su virtomis daržovėmis ir ryžių porcija.

Trečiadienis

Pusryčiai – kriaušė, ryžiai, pabarstyti cinamonu
Pietūs – daržovių sultinys, salotos iš agurkų (užpilas – žiur. pirmadienis), ryžiai su 150 g šviežių pievagrybių, kurie išvalyti, supjaustyti ir apkepti alyvuogių aliejuje.
Vakarienė – daržovių sultinys, ryžiai su brokolių kopūstais, paruošti garuose.

1

Ketvirtadienis

Pusryčiai – vaisių salotos su 1-2 arbatiniais šaukšteliais ryžių dribsnių, ryžiai su pienu ar grietinėle.
Pietūs – daržovių sultinys, ridikėlis su žaliais salotų lapais, ryžiais su morka, paruošti garuose.
Vakarienė – daržovių sultinys, ryžiai su petražolėmis ir žiupsnelis saulėgrąžų sėklų.

Penktadienis

Pusryčiai – ryžiai su vynuogėmis arba razinomis ir 1 arbatinis šaukštelis migdolų.
Pietūs – daržovių sultinys, ryžiai su dideliu kiekiu žalumynų, su daržovėmis, paruoštomis garuose su 1 arbatiniu šaukšteliu nerafinuoto alyvuogių aliejaus.
Vakarienė – daržovių sultinys, ryžiai, užpilti 1 arbatiniu šaukšteliu smulkintų graikiškų riešutų, 2 arbatiniai šaukšteliai žalio svogūno ir 2 arbatiniai šaukšteliai trintų salierų šaknų arba petražolės. Garuose ruošti špinatai.

Šeštadienis

Pusryčiai – ryžiai + 2 datulės, 4 graikiški riešutai, 1-2 figos uogos ir 1 pjaustyta kriaušė.
Pietūs –  daržovių sultinys, ryžiai su šviežiomis daržovėmis (agurkais, saldžiomis paprikomis, mėtomis ir 1 arbatinis šaukštelis nerafinuoto alyvuogių aliejaus).
Vakarienė – daržovių sultinys, ryžiai su 1-2 obuoliais, supjaustytais smulkiomis skiltelėmis, 1 arbatinis šaukštelis grietinėlės arba grietinės ir ½ arbatinio šaukštelio medaus.

Sekmadienis

Pusryčiai – ryžiai su obuoliais ir kriauše, supjaustytais kubeliais, užpilti keletu lašų citrinų sulčių ir 1 arbatinis šaukštelis medaus, ½ jogurto porcija.
Pietūs – daržovių sultinys, žalių salotų porcija, ryžiai su 1 pomidoru ir žaliomis pupelėmis, paruošta garuose.
Vakarienė – daržovių sultinys, ryžiai su aguročiais, paruošta garuose, 1 arbatinis šaukštelis nerafinuoto alyvuogių aliejaus, 5 alyvuogės, bazilikas.

Viena pagrindinių sąlygų: tarp valgymų reikia gerti daug vandens, mineralinio vandens, žaliosios arbatos, žolelių antpilo, šviežių vaisių ar daržovių sulčių.

Dietos trukmė: minimaliai – 3 dienos, maksimaliai – 2 savaitės.

Baigti šią dietą reikia palaipsniui ir nuosekliai, 3-5 dienas po dietos nevalgyti mėsos ir pieno, pietums ir vakarienei valgyti patiekalus iš ryžių, pilkų makaronų, sėlenų. Dienos viduryje valgykite daugiau žalių daržovių, o tarpuose tarp valgymų daug gerkite.



Valomoji prancūzų dietologų dieta

Prancūzų dietologai siūlo naują valomąją dietą, kuri leis truputį sulieknėti ir normalizuoti kūno svorį. Ją drąsiai galima vadinti sveikatingumo dieta, nes organizmas gaus vitaminus, mineralus ir biologiškai aktyvias medžiagas, kurie sustiprins imuninę sistemą. Dietos trukmė – ne mažiau 2 dienų. Maksimalios ribos nėra.

1

Palengvintas valgiaraštis normalizuoja virškinimo organų darbą, kas ir sąlygoja svorio netekimą. Po siūlomo maitinimo režimo reikia pakentėti dar keletą dienų, prieš grįžtant prie įprasto maisto raciono. Miltinių ir riebalinių produktų kiekį reikia didinti palaipsniui.

Taigi 2 dienas maitinkitės taip:

Iki pusryčių – vandens stiklinė, šaukštelis žiedadulkių.

Pusryčiai.  Stilinė švelnios arbatos arba žolelių nuoviras, 2 riekelės duonos arba 3 džiūvėsėliai, sviestas (graikinio riešuto dydžio porcija), 2 arbatiniai šaukšteliai medaus, jogurtas arba stiklinė lieso pieno, pusė greipfruto arba apelsinas, arba 2 mandarinai.

Iki pietų – šaltas vanduo be apribojimų.

Pietūs. 120 g liesos jautienos, veršienos, avienos arba vištienos be odos. Virtos daržovės – pagal pageidavimą. 40 g lieso sūrio ir gabalėlis duonos. Šviežias, vitaminais turtingas, vaisius (kivi, apelsinas, mango). 

Popiečiai -  šaltas vanduo, švelni arbata arba žolelių nuoviras.

Vakarienė. Šviežių daržovių ir vaisių salotos, užpilti citrinų sultimis ir augaliniu aliejumi, geriausia alyvuogių. 100 g virtos žuvies arba 60 g lieso kumpio arba labai šviežias minkštai virtas kiaušinis, 5 arbatiniai šaukšteliai virtų ryžių arba 2 nedidelės virtos bulvės. Jogurtas arba 150 g liesos varškės, arbatinis šaukštelis medaus ir 2 arbatiniai šaukšteliai daigintų kviečių. Šviežių vaisių (obuolių, kriaušių arba ananasų) kompotas.

Po dietos pastoviai vartokite biologiškai aktyvius papildus – žiedadulkes, daigintus kviečius ir medų. Šviežias daržoves ir vaisius galima valgyti be apribojimų, be to, reiktų pasirinkti juos pagal C vitamino ir provitamino A kiekį, nes šie stiprina imuninę sistemą. Iš daržovių – lapinės salotos, kopūstas ir morka, iš vaisių – citrusiniai, kivi, mango.

Be to, dietologai rekomenduoja valgyti tuos vaisius, kuriuos Jūs dažniausiai vartojate ir mėgstate. Vietoje prieskonių geriausia naudoti alyvuogių arba saulėgrąžų aliejų su citrinų sultimis. Naudinga vartoti želės pavidalo produktus, tokius kaip užpilus arba vaisių želė.



Varškės dieta

Naudojama esant nutukimui, cukriniam diabetui, aterosklerozei ir hipertoninei ligai su nutukimu, kraujotakos nepakankamumui, kepenų bei tulžies latakų ligoms.

1

Po 100 g 9% riebumo arba liesos varškės 5 kartus per dieną. Be to, 2 puodeliai arbatos, 1 puodelis erškėtuogių nuoviro, 2 stiklinės neriebaus kefyro, viso 1 l skysčių.

Galima varškės-kefyro (pieno) dieta: po 60 g 9% riebumo varškės ir po 1 stiklinę kefyro (pieno) 5 kartus per dieną, viso 300 g varškės ir 1 l kefyro (pieno).