Reičel dieta (700 – 1300 kcal)

Savaitinė dieta, jos galima laikytis vieną kartą metuose. Kiekvieną dieną, 3 kartus ir neribotu kiekiu, priklausomai nuo jūsų apetito, vartojamas tiktai vienas produktas.

Negalima tą dieną vartoti jokių kitų maisto produktų.

Pirmadienis: daržovės.

Antradienis: kiaušiniai.

Trečiadienis: virta mėsa (bet kokia).

Ketvirtadienis: pienas.

Penktadienis: virta žuvis.

Šeštadienis: vaisiai.

Sekmadienis: betkoks maistas (nelabai kaloringas).

Rosita Čivilytė: 10 kilogramų nebėra!

„Girdėjote, kad labai išgražėjau? Turbūt tie, kas taip sakė, tą dieną buvo labai geros nuotaikos. Aš tokia kaip visada, tik numečiau svorio“, – linksmai L.T. sakė žinoma atlikėja.

1

Ekstremalūs  pokyčiai

Moteris tikina, kad niekada negalvojo, kaip nesusenti. „Tiesą pasakius, man visiškai vienodai rūpi, ar aš dešimt kilogramų sunkesnė, ar leng­vesnė. Niekada nesivaikiau jokių tobulybių. Tiesiog jeigu mano nuotaika pasikeis, aš vėl pradėsiu valgyti saldumynus ir storėsiu tiek, kiek man reikės“, – tvirtino pašnekovė.

Atlikėja pasakojo, kad dietos nusprendė laikytis savaime. Anot R.Čivilytės, ateina toks metas, kai sulėtėja medžiagų apykaita ir žmogus arba nusprendžia snausti ir rinkti kilogramus, arba juos mesti bei išgražėti. Continue reading

Ryžių dieta

Tai paprastas ir efektyvus bendro organizmo valymo būdas, jo valymų nuo druskų ir kitų šlakų egzistuoja ir daugelyje jogos nurodymų.

1

Taigi: du šaukštelius išplautų ryžių užpilkite vandeniu pusės litro stiklainyje arba padalinkite lygiai į keturias stiklines. Laikykite vėsioje vietoje, kad per keturias dienas ryžiai nesurūgtų. Geriausia vandenį keisti kiekvieną dieną.

Ketvirtą dieną ryžius iš vienos stiklinės išplaukite, išvirkite, vėl išplaukite ir suvalgykite. Į šią stiklinę įdėkite naują ryžių porciją. Sekančią dieną suvalgykite ryžius iš antrosios stiklinės ir t.t. Po ryžių valgymo negalima nieko valgyti 2 valandas. Continue reading

Labai svarbiam įvykiui

Siūloma dieta buvo sukurta Glorijai Hanniford, kuri ruošėsi dukros, Keron Kiting, vestuvėms, ir norėjo atsikratyti keliais nereikalingais kilogramais. Jei ruošiatės kokioms nors iškilmėms ir Jums reikia numesti ne mažiau trijų kilogramų, pasinaudokite Glorijos dieta (dienos norma – 1250 kalorijų). Jei tiesiog norite pagerinti savo savijautą, rekomenduoju palengvintą dietos variantą su kasdiene 1500 kalorijų normą.

1

Bendros taisyklės: esant norui, arbatą ar kavą galima pasaldinti dirbtiniu cukraus pakaitalu. Gerkite kuo daugiau vandens (mineralinio arba paprasto), kad Jūsų oda taptų tokia pat nuostabi, kaip Glorijos ir Keron.
Iš pateikiamo sąrašo pasirinkite vienus pusryčius, vienus lengvus pietus, vieną sočią vakarienę ir du užkandžius. Esant norui, pietus ir vakarienę galima sukeisti vietomis.

Jei teiksite pirmenybę variantui su 1500 kalorijų, tai kasdienį valgiaraštį turite papildyti mažai kaloringų sausainių pakeliu, papildoma riekele duonos ir kokiu nors šviežiu vaisiu: pavyzdžiui, obuoliu, kriauše, apelsinu ar nedideliu bananu.

Pusryčiai (250 kalorijų) Continue reading

Laimos Vaikulės arba 9 dienų dieta

“Kartais reikia numesti 4 kg. Tada turiu imtis aktyvių priemonių, nes turint nedidelį svorį, numesti 4 kg yra daug sunkiau, nei sveriant 100 kg. Kartais porą dienų badauju – geriu tik vandenį, arbatą ir kavą, nieko nevalgau.

1

Jei tai nepadeda, pradedu laikytis 9 dienų dietos:

Pirmąsias 3 dienas – tik ryžiai be druskos, be aliejaus. Galima valgyti su sojų padažu ir prieskoniais.

Antrąsias 3 dienas – tik balta vištienos mėsa. Jokiu būdu ne šlaunelės.

Paskutines 3 dienas – tik obuoliai.

1 diena – minus 1 kilogramas. Apskritai, turiu seną įprotį, nepriklausantį nuo svorio kategorijos: vieną dieną per savaitę badauju.”