Pasaulio dietos


Grikių dieta

1

Laikantis šios dietos galima lengvai numesti 7 – 12 kg per vieną ar dvi savaites.

Grikiai suteikia sotumo jausmą ir tuo pat metu išvalo organizmą. Aš per 7 dienas sulieknėjau 7 kg, tačiau mano didžiausias džiaugsmas dėl to, kad pradėjo mažėti mano apimtys, ir, svarbiausia, jaučiuosi puikiai ir lengvai.

Taigi, grikių dieta lieknėjimui

Kaip paruošti grikius:

Imame įprastą grikių kiekį ir užpilame verdančiu vandeniu. Paliekame nakčiai. Grikių virti nereikia. Juos galime valgyti su 1% kefyro.

Dietos trukmė 1 – 2 savaitės. Po to reikėtų padaryti bent jau mėnesio pertrauką.

Grikius reikia vartoti be druskos ir prieskonių. Galima užpilti kefyru, jei nuobodu. Laikantis šios dietos, niekada nebuvau alkana. Laikausi jos apytiksliai 1 kartą per mėnesį. Grikių galima valgyti kiek norima, tačiau kefyro – tik vieną 1% pakelį per parą. Dieną galima gerti kiek norima paprasto arba negazuoto mineralinio vandens.

Nepageidautina, tačiau galima suvartoti 1 – 2 mažo riebumo jogurtus arba kelis vaisius. Negalima valgyti 4 – 6 valandas iki miego.

Jei kankina alkis, 30 – 60 min iki miego išgerti daugiausiai 1 per pusę skiesto stiklinę kefyro.

Garantuoju, kad po 2 savaičių tokios dietos -  savęs neatpažinsite!



Hipertoninė dieta

1

Ši dieta labai efektyvi ne tik tiems, kas turi padidėjusį arterinį kraujospūdį, bet ir norintiems truputį sulieknėti, nes numatytas smulkmeniškas maitinimas leidžia išvengti alkio jausmo. Likusieji asmenys gali šią dietą naudoti profilaktiškai. Kad gautumėte rezultatą pakanka tik 1 dieną kas dvi savaites laikytis hipertoninės dietos. Ką tą dieną valgyti?

7.45 – išgerti 20 lašų česnakų antpilo (degtinės pagrindu), užgėrus 0,5 stiklinės šermukšnio vaisių antpilu. 8.00 – išgerti stiklinę erškėtuogių nuoviro. 10.00 – išgerti 1 stiklinę gudobelės vaisių nuoviro. 11.45 – suvartoti 20 lašų česnakų antpilo (degtinės pagrindu), užgėrus 0,3 stiklinės raudonų burokėlių sulčių.

12.00 – vegetariška sriuba (0,25 l – 0,5 l), pagaminta iš (lygiomis dalimis) žirnių, morkų, burokų, baltagūžių kopūstų, svogūnų ir česnakų. Visos komponentės verdamos 2 – 4 stiklinėse vandens ant nedidelės ugnies, be druskos.

14.00 – išgerti 1 stiklinę erškėtuogių nuoviro, ištirpinus jame 20 lašų česnakų antpilo (degtinės pagrindu). 16.00 – išgerti 1 stiklinę morkų sulčių, ištirpinus jose 1 arbatinį šaukštelį česnakų sulčių.

18.00 – vegetariška sriuba (0,25 – 0,5 l).

20.00 – išgerti 0,5 stiklinės morkų sulčių, ištirpinus jose 1 arbatinį šaukštelį česnakų sulčių.

22.00 – išgerti 0,5 stiklinės kompoto (razinos, džiovinti abrikosai ir figos), ištirpinus jame 20 lašų česnakų antpilo (degtinės pagrindu).

Česnako antpilui(degtinės pagrindu)  pagaminti reikia 50 g susmulkintų česnakų  užpilti 0,25 l degtinės, palaikyti tamsioje, šiltoje vietoje 12 dienų, periodiškai pakratant. Po to leisti nusistovėti parą ir kruopščiai nukošti. Saugoti tamsioje šaltoje vietoje.

Šermukšnio antpilas: 1 valgomąjį šaukštą vaisių užpilti 1 stikline verdančio vandens. Laikyti kol atvės, perkošti.

Erškėtuogių nuoviras: 20 g vaisių užpilti 1 stikline verdančio vandens, virti 10 minučių ant silpnos ugnies uždarytame inde. Laikyti parą, perkošti. Galima įdėti truputį medaus arba uogienės.



Huberto dieta

Apskaičiuota vienam mėnesiui. Griežtai laikantis šios dietos galima sulieknėti 5 kilogramais.

1

Pusryčiai: arbata su sacharinu, 50 g rūginės duonos, 20 g pieno.

Antrieji pusryčiai: tarkuotas obuolys be cukraus.

Pietūs: 200 g mėsos (nekeptos), 200 g keptų arba troškintų daržovių, 80 g tarkuoto obuolio su džiūvėsėliais.

Pavakariai: arbata su sacharinu ir neriebiu pienu. Vakarienė: 100 g keptos mėsos, 100 g virtų daržovių, 2 džiūvėsėliai.

Vėlyva vakarienė: 2 tarkuoti obuoliai.



Humaniškiausios sezono dietos

Nors priartėjus atostogoms ir suvokus, jog iki bikinio figūros vis dar toli, ne vienai kyla mintis pabadauti, galima drąsiai teigti, jog daugeliui mūsų toks bandymas baigiasi nesėkme. Tačiau jei į pagalbą pasitelktumėte nuosaikesnę ir humaniškesnę dietą – galbūt dar ne vėlu reikalus pastūmėti trokštama linkme?

Taigi jūsų dėmesiui – pačios humaniškiausios dietos bei figūrą tausojančios mitybos tendencijos.

Pakeitimo metodas „Volumetrics“
Viską galima pakeisti. Norisi šokoladuko su karamele? Gal geriau vietoj jo – bananas? Bulvių traškučius puikiai galima pakeisti daržovių su nekaloringu padažu užkanda. Šios dietos esmė – ne nevalgyti, o valgyti mažo kaloringumo produktus. Maisto kiekis išlieka tas pats, kaip esate įpratusi, o kaloringumas – mažesnis, taigi svoris krenta. Pagrindiniai produktai, kuriuos rekomenduojama keisti mažo kaloringumo atitikmenimis – sviestas, sūris, riebūs saldumynai. Paprasta ir efektyvu! Metodo autorė – Barbara Rolls.

Vaivorykštės dieta
Dieta remiasi teiginiu, kad jei kasdien pasistengsite suvartoti visų vaivorykštės spalvų maisto, gyvensite ilgai, laimingai ir, žinoma, išsaugosite puikią figūrą. Ryškių spalvų vaisiuose, uogose ir daržovėse apstu vitaminų ir kitų maistingųjų medžiagų. Dietą rekomenduojama praturtinti rupaus malimo grūdų produktais ir… nepamiršti skaičiuoti kalorijų!

Dieta DASH
Ši dieta buvo sugalvota kovai su padidėjusiu kraujospūdžiu, tačiau pripažinta kaip itin efektyvi ir norint sulieknėti. Metodo kvintesencija – vengti rūkytų ir riebių patiekalų bei reguliariai, bet nepersistengiant su krūviu, mankštintis. Ši dieta rekomenduoja valgyti daug augalinės ir grūdinės kilmės produktų, kartkartėmis leidžia pasmaguriauti ir saldėsiais – svarbiausia, kad tai netaptų kasdienybe.

G.I. dieta
Kitaip tariant, glikeminio indekso dieta. Ji pagrįsta principu, kad skirtingi maisto produktai organizme skirtingą laiką skaidomi iki gliukozės. Produktus sudaro greiti arba lėti angliavandeniai. Kaip teigia metodo autorius Davidas Dženkinsas, geriausia vartoti tik tuos angliavandenius, kurie dega lėtai ir ilgiau palaiko kraujyje aukštesnę gliukozės koncentraciją. Praktikoje tai skamba maždaug taip: daugiau vaisių, daržovių ir mažiau riebalų! Teks iki minimumo sumažinti suvartojamų sausainių, bandelių ir įvairių kulinarijos gaminių kiekius.



GI (Glikemijos indekso) dieta

1

Su maistu į organizmą patenkantys angliavandeniai kraujyje greitai padidina cukraus koncentraciją ir žmogus jaučiasi sotus. Kad galėtume kontroliuoti alkio jausmą, kraujyje turi būti tam tikras cukraus kiekis. Jei šis kiekis yra per žemas, žmogus jaučiasi alkanas, jei per didelis – kaupiasi riebalai ir didėja svoris.

GI (Glikemijos indekso) dieta rekomenduoja valgyti tik žemo GI produktus, kuriuos organizmas pasisavina lėčiau, bet tolygiai. Taip užtikrinamas pastovus cukraus lygis kraujyje ir mažinamas alkio jausmas.

Dietologai visiems maisto produktams priskyrė indeksą, kuriuo vadovaujantis siūloma sudaryti savo mitybos racioną. Vartokite kuo daugiau produktų su žemu GI (mažesniu nei 60). Venkite tų produktų kurių Gi yra aukštas (didesnis nei 60). Skaityti daugiau…