Pasaulio dietos


Sofi Loren trijų dienų dieta

Legendinė Sofi Loren, sulaukusi 66 metų, puikiai įrodo, kad galite numesti svorį, neatsisakant makaronų, jei, be abejo, juos mėgstate.
- Viskuo, kuo grožitės, esu dėkinga spagečiams, – sako žymi italų aktorė, kuri esanti 173 cm ūgio sveria apie 60 kilogramų.

1

Jos teigimu, žmonės nuolat jos klausia, kaip jai pavyksta išlaikyti formą, kokios dietos ji laikosi.
- Taip, dievinu makaronus – aiškina ji ne be pasididžiavimo, – ir valgau juos beveik kiekvieną dieną. Tai pakankamai sveikas maistas, ypač kai jie patiekiami su pomidorais ar padažais daržovių pagrindu. Ponios Loren nuomone, pagrindinė jos efektyvios ir naudingos dietos paslaptis – nevaroti pernelyg daug kalorijų per vieną prisėdimą ir kontroliuoti porcijų dydį. Vietoje to, kad piktnaudžiautumėte sūrio arba grietinės padažais, geriau suvartoti spagečius su padažu, turinčius mažai riebalų.

Sofi Loren trijų dienų dieta

Pirmoji diena

Pusryčiai: 170 g apelsinų sulčių; kietai virtas kiaušinis.
Pietūs: bet kokių daržovių salotos su 60 g supjaustytos kalakutienos ir neriebiu sūriu, padėtu ant salotų lapų.
Vakarienė: 115 g makaronų su krevetėmis pagal skonį; špinatų salotos su mažai kaloringu užpilu.
Desertas: 1 obuolys.

Antroji diena

Pusryčiai: puodelis stambaus malimo grūdų su liesu pienu.
Pietūs: šviežių vaisių salotos ir pusė puodelio spaustos varškės.
Vakarienė: 115 g spagečių su kukuliukais iš liesos kalakutienos; salotų lapai sumaišyti su liesu užpilu.
Desertas: 1 kriaušė.

Trečioji diena

Pusryčiai: pusė sūdyto riestainio su neriebiu sūriu.
Pietūs: 115 g žaliųjų salotų su virta vištiena.
Vakarienė: 170 g lakštinių iš neriebaus sūrio, daug salotų iš įvairių žalumynų su liesu užpilu.
Desertas: 2 persikai.



Spalvota Reese Witherspoon dieta

Aktorė Reese Witherspoon rimtų problemų su figūra lyg ir neturėjo, maitinosi sveikai ir atrodė itin dailiai. Tačiau Holivudo žvaigždžių asmeniniu treneriu ir mitybos konsultantu dirbantis Michael George vis dėlto rado, kaip jos mitybą patobulinti – juk sveikatos ir grožio nebūna per daug!

1

Jis pastebėjo, jog Reese dietoje stinga daržovių ir vaisių, kurie yra svarbus skysčių šaltinis ir puikūs skrandžio „apgavikai“ – suvalgyti užpildo jo turinį ir suteikia sotumo jausmą, nors patys yra nekaloringi.

M.George pasiūlė Reese gana linksmą sprendimą, kaip paįvairinti dietą: kasdien suvalgyti po 1-2 patiekalus, kuriuose būtų kiekvienos iš 6 spalvų daržovių ir vaisių: žalių, raudonų, mėlynų, violetinių, geltonų ir oranžinių. Kiekvienos spalvos vaisiuose yra tam tikros rūšies vitaminų, mineralų ir antioksidantų, o jų kombinacija leidžia organizmui kasdien gauti visų jam reikalingų maistingųjų medžiagų.

Raudona
Šios spalvos daržovės, vaisiai, uogos suteikia organizmui šilumos ir jėgos. Raudonose daržovėse yra itin vertingos medžiagos – likopeno, kuris yra stiprus antioksidantas, efektyviai šalinantis iš organizmo kancerogenines medžiagas.

Žalia
Šią spalvą daugeliui daržovių suteikia jose esantis luteinas. Tai karotinoidų grupės medžiaga. Jis kaupiasi akies tinklainėje, geltonoje pigmentinėje dėmėje, kurioje regėjimas yra aštriausias. Luteinas veikia kaip filtras, apsaugantis geltonąją dėmę nuo UV radiacijos ir laisvųjų deguonies radikalų. Ši medžiaga taip pat atstato pažeistas odos ląsteles.

Violetinė
Violetinėse daržovėse yra fitochemikalų, saugančių nuo kraujo krešulių susidarymo, jose esančios medžiagos kovoja su vėžinėmis ląstelėmis, užkerta kelią širdies ligoms, saugo atmintį.

Oranžinė
Šios spalvos vaisiuose itin gausu vitamino C ir A – jis stiprina organizmo imunitetą, saugo odą nuo UV spindulių, stiprina regėjimą, leidžia jaustis žvaliau.

Geltona
Geltoni vaisiai ir daržovės spartina medžiagų apykaitą, normalizuoja centrinės nervų sistemos veiklą, suteikia organizmui žvalumo. Kai kuriuose geltonos spalvos vaisiuose, pavyzdžiui, bananuose, gausu aminorūgšties triptofano, organizme virstančio „laimės hormonu“ serotoninu.



Stebuklinga arbata

Tikriausiai ne viena jau žino apie stebuklingą žalios arbatos poveikį, kai ji plikoma su pienu. Tai vienas efektyviausių būdų iškrovos dienai. Jei arbatą derinti su pasirinkta dieta arba sumažinto maisto kiekiu, netrukus pastebėsite pokyčius. Galima derinti: vieną dieną arbata, kitą dieną lengva mityba. Kilogramai tirpsta. Tai tinkama dieta prieš svarbų įvykį arba tada, kai jaučiatės apsunkusi ar tiesiog norite “pamesti” kelis kg.

1

Taigi, stebuklingos arbatos receptas: 1-1,5 l pieno pašildyti iki 80 laipsnių ir dėti 1-1,5 šaukštą (be kaupo) žalios arbatos. Plikyti 10 min., po to nukošti. Gerti visą dieną po truputį.

Kodėl plikyti 10 min.? Kuo stipresnė arbata, tuo geresnis efektas. Tačiau laikyti ilgiau nepageidaujama.

Dėmesio! Yra šie minusai:

  1. Dėl arbatos stiprumo ji tampa ne tokia skani, todėl galima gerti vienu ypu. Nors, kaip sakoma, dėl skonio nesiginčijama, galbūt kažkam ji patiks.
  2. Jei jūs anksčiau negėrėte žalios arbatos, bus sunku iš viso gerti tokį gėrimą.
  3. Gali kisti spaudimas, todėl ir vėlai vakare gerti nepatartina – žalia arbata tonizuoja. Tačiau galima priprasti ir neigiamas poveikis praeina.
  4. Negalima šią arbatą gerti ilgiau, kaip dvi dienas iš eilės. Būtina daryti bent vienos dienos pertrauką.
  5. Negalima užvirtinti pieną ir taip plikyti arbatą, nes arbata neteks naudingų savybių.

Per 5 dienas galima numesti 5 kg. Sunkiausios pirmosios dienos, po to lengviau.



Stebuklinga sriuba: jūs liekna ir sveika!

Šventiniai persivalgymai palieka savo žymes ant pilvo, klubų ir sėdmenų? Vien mintis apie dietą nuodija jums gyvenimą? Šalin baimes. Jums nereikės badauti. Visas problemas išspręs stebuklingoji daržovių sriuba.

1

Kalėdų ir Naujųjų metų laikas… Šventinių užstalių ir įvairių patiekalų metas, prieš kurių pagundas labai sunku atsilaikyti… O po to? Po to svarstyklės paskelbs savo nuosprendį?

Neliūdėkite. Jums dabar neteks nukreipti akių nuo veidrodžio, kankinti save daugiadieniais badavimais ir vengti užstalių. Nes dabar atsirado naujas būdas nekankinant savęs atsikratyti nereikalingų kilogramų. Manot, to negali būti? Gali. Stebuklingoji sriuba…

Dėl savo sudėties ji užtikrina jūsų lieknumą. O jos paruošimui nereikia jokių stebuklingų burtų. Į jos tiksliai apgalvotą sudėtį įeina daržovės ir prieskoniai, kurie savaitės bėgyje be ypatingų pastangų leidžia jums numesti iki 4 kg.

O paslaptis labai paprasta. Tokios sriubos lėkštė, beveik visiškai be jokių riebalų, sudaro tik 35 kcal. Tačiau štai kas svarbu – vitaminai, pastovios ir mineralinės medžiagos organizme sukuria fermentus, kurių dėka gaunamos kalorijos iš karto sudeginamos. Tuo pačiu vyksta valymas nuo šlakų ir kitos valymo funkcijos. Taigi, sėkmės. Jeigu jums norisi valgyti, griebkite sriubos šaukštą, negalvodamos apie pasekmes.

Kaip ją paruošti

Kiekiui, kurio užteks vienam žmogui 2-3 dienoms, paruošti reikia: nedidelės kopūstų galvos, 6 morkų, 6 svogūnų, 2 raudonųjų saldžiųjų pipirų, salierų ryšuliuko, žalių svogūnų laiškų ryšuliuko, 450 g žalių pupelių, didelio pomidorų stiklainio, 250 g pomidorų sulčių, svogūnų sriubos pakuotės, šviežių krapų, petražolių, pipirų. Jeigu norite, galite įdėti 1-2 buljono kubelius.

Gerai išplautas ir susmulkintas daržoves sudėkite į didelį puodą ir užpilkite vandeniu, truputį daugiau nei yra daržovių, užvirkite ir pavirkite 10 min. Po to sumažinkite ugnį ir virkite, kol sriuba bus paruošta, prieskonių dėkite pagal skonį.

Ką dar galima valgyti

Pirmąją ir antrąją dienomis galite kiek tik norite valgyti šviežių arba pagamintų garuose daržovių ir vaisių. Trečiąją dieną jūsų organizmui jau būtini baltymai: neriebi varškė arba jogurtas, kiaušinis, virta žuvis, gabalėlis vištienos arba kalakutienos krūtinėlės.

Dabar jau kiekvieną dieną galite valgyti bulves arba po tris bananus. Ir taip pat labai svarbu neužmiršti skysčių. Kiekvieną dieną gerkite ne mažiau kaip 3 litrus vandens, arbatos arba sulčių. Ir prašytume, jokio alkoholio!



Sulčių dieta

Naudojama esant nutukimui, aterosklerozei, hipertoninei ligai ir cukriniam diabetui su nutukimu, inkstų, kepenų ir tulžies latakų ligoms, podagrai, inkstų akmenligei be fosfaturijos.

1

4 kartams: arba 600 ml daržovių ar vaisių sulčių, praskiestų 200 ml vandens, arba 800 ml erškėtuogių nuoviro.