Pasaulio dietos


Ryžių dieta

Tai paprastas ir efektyvus bendro organizmo valymo būdas, jo valymų nuo druskų ir kitų šlakų egzistuoja ir daugelyje jogos nurodymų.

1

Taigi: du šaukštelius išplautų ryžių užpilkite vandeniu pusės litro stiklainyje arba padalinkite lygiai į keturias stiklines. Laikykite vėsioje vietoje, kad per keturias dienas ryžiai nesurūgtų. Geriausia vandenį keisti kiekvieną dieną.

Ketvirtą dieną ryžius iš vienos stiklinės išplaukite, išvirkite, vėl išplaukite ir suvalgykite. Į šią stiklinę įdėkite naują ryžių porciją. Sekančią dieną suvalgykite ryžius iš antrosios stiklinės ir t.t. Po ryžių valgymo negalima nieko valgyti 2 valandas. Skaityti daugiau…



Labai svarbiam įvykiui

Siūloma dieta buvo sukurta Glorijai Hanniford, kuri ruošėsi dukros, Keron Kiting, vestuvėms, ir norėjo atsikratyti keliais nereikalingais kilogramais. Jei ruošiatės kokioms nors iškilmėms ir Jums reikia numesti ne mažiau trijų kilogramų, pasinaudokite Glorijos dieta (dienos norma – 1250 kalorijų). Jei tiesiog norite pagerinti savo savijautą, rekomenduoju palengvintą dietos variantą su kasdiene 1500 kalorijų normą.

1

Bendros taisyklės: esant norui, arbatą ar kavą galima pasaldinti dirbtiniu cukraus pakaitalu. Gerkite kuo daugiau vandens (mineralinio arba paprasto), kad Jūsų oda taptų tokia pat nuostabi, kaip Glorijos ir Keron.
Iš pateikiamo sąrašo pasirinkite vienus pusryčius, vienus lengvus pietus, vieną sočią vakarienę ir du užkandžius. Esant norui, pietus ir vakarienę galima sukeisti vietomis.

Jei teiksite pirmenybę variantui su 1500 kalorijų, tai kasdienį valgiaraštį turite papildyti mažai kaloringų sausainių pakeliu, papildoma riekele duonos ir kokiu nors šviežiu vaisiu: pavyzdžiui, obuoliu, kriauše, apelsinu ar nedideliu bananu.

Pusryčiai (250 kalorijų) Skaityti daugiau…



Laimos Vaikulės arba 9 dienų dieta

“Kartais reikia numesti 4 kg. Tada turiu imtis aktyvių priemonių, nes turint nedidelį svorį, numesti 4 kg yra daug sunkiau, nei sveriant 100 kg. Kartais porą dienų badauju – geriu tik vandenį, arbatą ir kavą, nieko nevalgau.

1

Jei tai nepadeda, pradedu laikytis 9 dienų dietos:

Pirmąsias 3 dienas – tik ryžiai be druskos, be aliejaus. Galima valgyti su sojų padažu ir prieskoniais.

Antrąsias 3 dienas – tik balta vištienos mėsa. Jokiu būdu ne šlaunelės.

Paskutines 3 dienas – tik obuoliai.

1 diena – minus 1 kilogramas. Apskritai, turiu seną įprotį, nepriklausantį nuo svorio kategorijos: vieną dieną per savaitę badauju.”



Larisos Dolinos dieta

Maistas vartojamas griežtai iki 18 valandos. Laikantis šios dietos galima numesti iki 7 kg per savaitę.

1

1-oji diena: 5 virtos bulvės su lupenomis; 0,5 l kefyro.

2-oji diena: 200 g grietinės, 0,5 l kefyro.

3-oji diena: 200 g varškės, 0,5 l kefyro.

4-oji diena: 0,5 virtos vištos be odos, be druskos; 0,5 l kefyro.

5-oji diena: 1 kg obuolių arba 0,5 kg morkų, arba 300 g slyvų, 0,5 l kefyro.

6-oji diena: 1 l kefyro.

7-oji diena: 1 l mineralinio vandens.



Ledinukų dieta

Tokia dieta atkeliavo iš alpinistų ir užkietėjusių keliauninkų. Jie jau senai pastebėjo, kad ledinukai puikiai slopina alkį, bet ir tuo pačiu neapsunkina skrandžio.

1

Šios puikios savybės tuoj pat sudomino alpinistų drauges ir jos pačios pradėjo naudoti ledinukus, siekdamos sulieknėti.
Taigi, šios dietos esmė – tradicinis valgymas pakeičiamas ledinukais. Vidutiniškai per dieną reikia sučiulpti vieną pakelį saldainių, kas sudaro apytiksliai 75 gramus. Jei sulieknėti reikia greitai, nieko kito, išskyrus ledinukus, valgyti negalima. Jei norite sulieknėti 2-3 kilogramais per mėnesį, valgykite tradicinį maistą iki 16 valandos, o ledinukus valgykite tik vietoje vakarienės ir naktį, siekiant numalšinti alkį. Jūs galite patys susidaryti individualią lieknėjimo programą ir taikyti tokią dietą, tarkime vieną kartą per savaitę – kaip iškrovos dieną.